دانلودستان

دانلودستان
آریان دانلود , دانلود نرم افزار , بازی , فیلم , موبایل

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 6766
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Ahmadreza%20Shahriyari%20%28%20Ahmad%20Solo%20%29%20 %20Biseda دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری با نام بیصدا

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری با نام بیصدا با بالا ترین کیفیت

 

ترانه ، آهنگ و تنظیم : احمدرضا شهریاری

 

 

متن آهنگ جدید احمدرضا شهریاری با نام بیصدا :

میخوام دوباره با صدام
سکوت شب رو بشکنم
میخوام تمومه ادما درد قصه من رو بشنوند
کی مثله من دلش پره از اون که رفتو برنگشت
از اون که آخرش نموند با دلش نخوند دست کشید ازش

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احمدرضا شهریاری با نام بیصدا

♫♫♫♫♫♫
دیگه ازت بردیمو نموندی روی حرفت
یکی دیگه به جای من نشستی
توی قلبت اون قدر راحتی بلند بلند میخندی با اون
نمیشونی که میشکونم بی صدامو اروم
یه روزی دلت میشکنه که خیلی دیره
واسه دوباره دیدنم دوباره بهمونمو
یه روزی پس میدی تاقط پس میدی این شبای سرد رو
تاقط قطره قطره اشکای این چشای من رو
میخوام دوباره با صدام
سکوت شب رو بشکنم
میخوام تمومه آدما درد قصه من رو بشنوند
کی مثله من دلش پره از اون که رفتو برنگشت
از اون که اخرش نموند با دلش نخوند دست کشید ازش

MP3 – 320

Ahmadreza Shahriyari ( Ahmad Solo ) – Biseda

MP3 – 128

Ahmadreza Shahriyari ( Ahmad Solo ) – Biseda

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :